שמי אופיר, ואני חי בקיבוץ גברעם המון שנים, אמא של אישתי נולדה פה, וסבא שלה היה ממקימי הקיבוץ. תמיד הרגשתי אהבה עמוקה למקום, ואני רוצה לספר לכם קצת על גברעם ועל החיים בקיבוץ.

קומונה: חברי הקומונה שמגיעים לשנת שירות בגברעם הופכים להיות מהר מאוד חלק אינטגרלי מהקיבוץ. מעבר לפעילות שלהם בחינוך, גדש ונוי, חברי הקומונה יודעים תמיד להשלים ל10 בכדורגל, לעזור בכל מה שצריך, בכל פעילות קהילתית וקיבוצית, חברי הקומונה בגברעם תמיד נשארים חלק מהקיבוץ, ולפעמים אני פתאום רואה חייל מוכר, ומגלה שזה חבר קומונה מלפני שנתיים שפשוט בא לבקר בקיבוץ מתוך געגוע למקום.

פעילות יום-יומית: החיים בקיבוץ הם אדירים, אין מילה אחרת לתאר זאת. רובם של האנשים בקיבוץ הם אנשי משפחה עם ילדים. בערך בשעה 16.00 בכל יום, מתמלא הקיבוץ בילדים ומבוגרים, כולם משחקים ושמחים, קונים בכלבו קרטיבים (יותר מדי סוכר!) ומשתעשעים בנדנדות ובמגלשות בגני השעשועים

אטרקציות בקיבוץ גברעם: בקיבוץ גברעם תוכלו למצוא המון אטרקציות – החל ממומחי דיקור סיני, דרך סדנאות נשימה ואמבטיית קרח, ואפילו עיצובים בבלונים לאירועים. בקיבוץ גברעם יש את פינת חי גברעם, ופינת החי הזאת היא מוקד עליה של מאות אנשים על בסיס שבועי, משפחות וילדים מגיעים לפינת חי גברעם, ונהנים ממקום מוצל ונעים והמון חיות להכיר וללמוד- נחשים, גרבילים ואפילו סוסים ואלפקות.

סינגל גברעם: יש בגברעם בחור שמאוד אוהב רכיבה על אופניים, ממש מכור! הוא החליט לסדר לכולנו סינגל – מסלול אופניים אחד היפים בארץ ובדרום, מסלול אופניים שאליו מגיעים עשרות אנשים מרחבי הארץ רק כדי להינות מהיופי והטבע מסביב.

יש עוד כל כך הרבה דברים יפים ומיוחדים בגברעם, הרפת המעולה עם מנהל רפת בין הטובים בארץ (אם לא הטוב ביותר!), אנשים טובים ופעילות קהילתית ענפה מאוד.

המידע נכתב על ידי אופיר סרוסי, תושב גברעם ומנהל NoFear סדנאות נשימה וים הוף ואמבטיות קרח בקיבוץ גברעם.

אתם מוזמנים לבקר פה, בקיבוץ גברעם, ולהינות מכל מה שיש לקיבוץ להציע לכם, סופ"ש אחד בטבע שווה לשנה של מדיטציה בעיר.